SKRIVET: 2011-06-08, kl 00:26:14 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Skolhelvete!

Ja nu är jag tillbaka igen och jag har redan lyckats lägga upp 2 inlägg detta. Jag förtjänar nästan en liten applåd! :D
Vart ingen skola idag, eller det skulle egetnligen ha varit men alla lektioner var inställda. Och de kunde skolfan inte ha typ mejlat och sagt det eller nåt?! Tydligen inte.

Men jag gnäller inte för att jag fick en ledig dag. Så efter jag varit i skolan cirka 20 minuter så drog jag till jobbet för att lämna ett par papper och köpte sedan en McFlurry på Donken innan jag tog bussen hem. Mums! :D

Resten av dagen spenderade jag i soffan framför teven, haha! Jag vet, jag vet. Jag borde varit ute och tagit vara på det fina vädret men jag har typ inte "vant" mig vid värmen än så jag får typ värmeslag. KUL! :P

Nu är det dags att föna håret och hoppa i säng. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: