SKRIVET: 2011-04-29, kl 22:53:00 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Fredag!

Jag vet inte varför men jag har en tendens att alltid skriva mina inlägg sent, undrar varför..?!

Hur som helst så är det helg nu, så sjukt skönt! Den har veckan har verklige varit en jobbig vecka även fast den har varit "en dag mindre" än vanligt.
Blev en hemmakväll för min del med cashewnötter och icetea. Älskar icetea, typ det bästa som finns en varm dag! :D

Imorrn så får vi se hur det blir, det är ju valborg och så. Har inte riktigt förstått mig på den här kulturen med att dricka på valborg, vad är det som är så speciellt i jämförelse med alla andra dagar? I don't get it. :P

Ska lägga mig i sängen och läsa snart tror jag. Hörs imorrn! <3

Har föresten en liten hemlis på gång, avslöjar någon gång under nästa vecka! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: