SKRIVET: 2011-04-19, kl 21:22:26 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Har inte riktigt haft tid.

Tjabba!
Sitter hemma hos flempan och väntar på att vi ska börja röra oss ut snart.
Har inte riktigt hunnit skriva dem senaste dagarna, har varit hos tengmo, på lövsta, ute hit och dit och sen kommer jag hem sent och då är jag trött. Alltså, jag har inte riktigt hunnit med några inlägg även om jag verkligen har velat skriva.
Känns ändå härligt att jag inte sitter hemma hela dagarna. :D

Igår så var jag hos frissan och fixade min efterlängtade sidecut! Har verkligen funderat så himla länge på om jag skulle eller inte och igår så slog det mig att om jag funderar mer på det så skulle jag bara hitta massa nackdelar. Så jag gick bara och gjorde det. :D
Och jag älskar det, känner mig så himla hardcore :D

Nu ska vi börja röra på oss, när vi är klara ute så drar jag vidare till Anton.
Hare! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: