SKRIVET: 2011-04-06, kl 19:27:13 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Långa dagar, korta nätter.

Har inte riktigt tagit mig tid att skriva några inlägg dem senaste dagarna. Har kommit hem ganska sent och sen har jag bara lagt mig på sängen.
Men igår var ju iallafall min och Antons 1års-dag. Helt sjukt att vi har varit tillsammans så länge redan, tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. Vi har inte riktigt hunnit fira än, blir nog något i helgen skulle jag tro. :)

Tänkte bara nämna också att vi var i simhallen igår på idrotten. Och jag måste bara säga hur mycket jag inte gillar simhallen. Äckligt var ordet, Ä-C-K-L-I-G-T!

Blev jättesugen på att klippa mig idag, mitt hår bara stod åt alla håll imorse. Tänkte typ något åt det kortare hållet, vi får se hur det blir. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: