SKRIVET: 2011-04-15, kl 23:27:39 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Lövstacrew

Gud va skönt med lov. Kände verkligen att jag behövde säga det nu. Lätta på hjärtat liksom. Härligthärligthärligt! :D
Efter mina två lektioner idag så drog jag hem till backman, och lite senare så kom flempan över och så drog vi till Lövsta och mötte upp . Årets första Lövsta, härligt väder, härliga tjejer, allt var bara super!
Gah vad jag är på bra humör nu, det här lovet ska banne mig bli braa!

Dock så slutade kvällen med att jag satt hemma, kunde sovit hos flempan om jag ville men jag kände att jag verkligen ville sova ut och så ja. Men det finns ju flera dagar den här veckan så jag ska nog kunna kompensera. :D




Josefine

HAHAHA!! Fyfan vad arg jag ser ut :D



PUBLICERAT: 2011-04-16, 13:18:15 | URL: http://flemps.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: