SKRIVET: 2011-04-30, kl 15:04:40 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Numera två benor

Haha, asså den har dagen har i princip bara gått åt helvete hittills. Började med att jag skulle övningsköra för att pappa skulle åka och köpa färg. Fucking motorstopp 2 gånger, första vid korset vid samgymnasiet, jag la i fel växel... och andra när jag skulle svänga in vid HC-huset. Seriöst, blir ju halvt självmordbenägen när det går så dåligt. :(

Och sen när jag kom hem så skulle jag raka sidcuten. Vi har tydligen ingen ordentlig hårtrimmer heller, utan något skräp från typ rusta. Den rakade alltså sådär lagomt bra. Men jag fick kläm på det tillslut och det gick bra framtills, mamma ska komma och hjälpa mig. Hon skulle hjälpa mig att rätta till där jag inte lyckades ta med hårtrimmern, med en sax. Jag har numera typ två benor. Supersnyggt. :P

Vet inte riktigt vad som händer ikväll heller, är sugen på att göra något kul. Vi får se vad världen för med sig helt enkelt. (;



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: