SKRIVET: 2011-04-25, kl 23:59:33 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Och så va det roliga över

Ja, nu är väl lovet så gott som slut. Känns iallafall ganska lagom att börja skolan nu igen, har väl hunnit med det mesta under lovet. Och "mesta" som i att "bara chilla". :D
Har faktiskt inte gjort något som har med skolan att göra, får ta igen det jag skulle gjort nu i veckan. Det är inte så mycket som jag tror, måste bara ta mig tid liksom.

Igår vart det en utekväll på lövsta med massa trevligt folk. Sen tog jag sällskap med Mathildas brorsa och hans kompisar hem genom den mörka skogen eftersom dem skulle gå samtidigt som jag skulle. Suger lite att Anton bor så långt bort, menmen. Det är bara att bita ihop. :)

När jag kom hem idag så hade någon rånat mitt påskägg! Inte okej.
Korsförhörde min familj vid middagsbordet och såklart så var det ju min syste som hade varit i farten.

Nu är sängdags, Godnatt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: