SKRIVET: 2011-04-02, kl 23:09:08 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Tänk om pannband hade varit inne asså..

Hehe, blev inget inlägg igår. Var med Anton hela kvällen (as usual) så då orkade jag inte. Men jag kan säga att jag var riktigt gnällig igår. Tjejer, om ni dejtar en kille som spelar mycket data, tänk till på konsekvenserna innan ni beslutar något, haha! ;)

Igår var det ju 1.a april också, sjukt jobbig dag. Blev grovt "aprillad" av Florence i skolan, men det ska hon fane mig ha cred för, helt sjukt trovärdig var hon!

Idag övingskörde jag (as usual), ändå bort till bro. Antagligen så hade väl pappa planerat den rutten, det var typ tusen rondeller på vägen. Jag är numera alltså kung på att köra rondeller, fick till och med köra till vänter i dem idag. STOLT chey.

Imorrn så ska jag...hm...jag har faktiskt inget planerat än. Mattepluggande lär det ju bli iallafall. Ska även ta itu med mina ögonbryn någon gång under dagen, dem har seriöst ett eget liv. Tänk om det hade varit mode att ha "pannband", mitt liv hade varit så enkelt då! Haha! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: