SKRIVET: 2011-04-11, kl 23:46:50 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Trött men vill/kan inte sova..

Sitter just nu och funderar över om jag ska gå och lägga mig eller inte. Har faktiskt inget vettigt att göra på datan så jag borde faktiskt göra det. Och min pojkvän svarar inte på mobilen när man ringer, han sover alltså också.
Hur som helst så var jag hemma hos Anton i Rissne, han flyttade i helgen. Trodde helt seriöst att jag inte skulle komma hem, men allt gick finfint förutom den del där jag nästan höll på att glömma gå av tuben i sumpan. Hehe.
Annars har det väl varit en helt okej dag, sjukt varmt ute bara. :O
Ajuste, höll på att glömma bilden på mig och tara som jag la upp i ett tidigare inlägg idag. Det råkade bli så att hon och jag hade exakt samma kläder på oss, från topp till tå. Tillomed samma frisyr, haha! Vad är oddsen liksom. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: