SKRIVET: 2011-02-25, kl 22:13:34 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

S-s-s-spoooortloov!

Gud va skönt med lov nu alltså, riktigt välförtjänt och välbehövt för den delen. Dem senaste veckan har varit kaos, hur mycket som helst i skolan att göra. Men nu är jag i princip klar med allt, jätteskönt!
Imorrn bär det av till fjällen för en hel veckas skidåkning med mathilda + familjen, yaay! :D
Vet inte riktigt hur det blir med bloggningen men jag kommer ha tillgång till data så på nåt sätt ska det väl gå. Kommer sakna min älskling jättemycket när jag e borta. :(

Ja, nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn och jag har inte sovit speciellt bra dem senaste dagarna.
c ya!

Här kommer jag spendera mitt sportlov!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: