SKRIVET: 2011-06-04, kl 17:51:23 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Dilemma!

Puh! Gud va skönt det var att komma hem och duscha efter jobbet. Det har verkligen varit helt SJUKT varmt ute idag! Dessutom är det fel på fläkten över kassan på Cervera, vilket gör att man typ får värmeslag.

Igår var vi ute och åkte båt igen, och jag säger det igen, jag älskar att åka båt!!!
Vi stannade till på samma ö/holme som vi var på förra gången. Myspys!

Funderar på vad jag ska göra härnäst. Jag har fått erbjudande om att göra nånting med Mathilda och Flempan. Men sen så känner jag samtidigt att det hade varit jätteskönt att åka och gosa med min älskling. Ja, antingen någon av dem alternativen eller så stannar jag bara hemma och dör i min säng. Ett evigt dilemma! :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: