SKRIVET: 2011-03-24, kl 23:15:37 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Dags att krypa till kojs.

Nu har jag precis läst några sidor i engelskaboken och ska strax gå och föna håret.
Imorgon är det fredag, hade tänkt att jag skulle ta det lite lugnt den här helgen och faktiskt vara hemma åtminstone halva helgen. Så det blir en myskväll hemma hos Anton hade jag tänkt. Ville ha en kväll bara vi två kan sitta och tjocka oss och kolla på film. Detta innebär att efter skolan så drar vi och handlar och sedan stänger vi in oss hos honom och går inte ut mer under kvällen, haha! :D

Och på lördag ska jag iväg till farmor och fira hennes födelsedag och förhoppningsvis övningsköra innan dess. Sedan på söndag ska jag nog vara med på ett scoutmöte, har inte varit där på typ hur länge som helst! :O

Nu är det dags att börja göra sig iordning för sängen. NattiNatti! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: