SKRIVET: 2011-03-09, kl 23:20:19 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Don't stop believin'

Nu har jag precis kollat klar på hela säsong 1 av glee. Längtar till nästa kommer ut!
Dagen i allmänhet har väl varit helt okej, lite seg som alltid men men.

Imorgon har vi någon slags temadag i skolan, där vi ska sitta på föreläsning och lyssna på en gubbe som ska prata om andra världskriget. Asså, seriöst, man har ju traglat det där kriget i typ 3-4 år nu. Tack det räcker liksom!
Föreläsningen börjar 09.45 men tydligen så ska man ha sin ordinare lektion innan, vilket i mitt fall betyder franska. Helt klart det sämsta ämnet jag har.
Och efter det så har vi också ordinarie lektioner, så jag går från 8.20 - 16.45 iallafall. Kul! :(

Nu ska jag lägga mig och läsa några sidor i mina 4 böcker. Love it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: