SKRIVET: 2011-03-18, kl 23:09:28 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Fredag

Nu sitter jag äntligen hemma hos Anton, och jag är seriöst skittrött. Under dagen så har jag bara varit i skolan och sen efter har jag varit inne i stan och fikat med Andreas på café 60. Passade jättebra med en chailatte i det snöoväder som härjade idag. En hel decimeter till tyckte gud att vi skulle få.
Sen efter det så drog jag hem till Flempan och käkade, kom på lite i efterhand att det var lite wierd att jag åkte hem dit för att typ äta middag och sen dra nästan direkt. Men det var trevligt anyway. :)

Just nu spelas hög musik och folk sitter och sippar på en öl här omkring, men själv är jag inte alls på humör för detta av någon anledning. Kanske går och lägger mig, haha! Typ vad jag känner för just nu. :P

Ha en trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: