SKRIVET: 2011-03-22, kl 19:02:12 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Härlig dag, inte sant?

Idag har varit en utomordentligt härlig dag.
Dagen började med att jag hade sovmorgon eftersom företagsekonomi-läraren var borta. Så jag sov ända till klockan 11 tror jag bestämt. Typisk dock att när jag väl kom till skolan och skulle ha idrott så skulle vi vara i ishallen och skridskor. Hade ju ingen aning om det så jag och Tara gick och satte oss i "lä".
Vi kallar tydligen kortsidan på k-huset "lä" eftersom det alltid är varmt där för att solen ligger på + att det knappt blåser där.
Så där satt vi och smaskade glass och pratade i det härligt varma vädret. Hela 12 grader idag, men det är fortfarande mars, så man ska inte ta ut lyckan helt i förskott. Men njuta medans det varar är aldrig fel! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: