SKRIVET: 2011-03-07, kl 18:50:43 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

I'm a shopaholic! And i'm outta control!

Nu sitter jag äntligen hemma, jag har ätit och jag är varm och go.
Första dagen i skolan efter lovet, alltid lika kul att gå tillbaka till skolan efter lov. Typiskt segt och alla var lite uppspelta över skolan igen så vi var en allmänt jobbig klass idag.
Bytte till överskåp idag också, gud va skönt! Nu slipper man få ryggproblem. :D

Efter skolan blev det en tur till centrum, shopping! Jag hade fått in mina pengar och jag var sjukt sugen på att spendera lite. Blev en massa smått och gott. Ni får se senare.

Jag har en hemlis på gång också. Avslöjar lite om några timmar. ;)

Men först. GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: