SKRIVET: 2011-03-31, kl 21:35:27 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Imorgon är det freedag!

Idag är den värsta delen avklarad, imorgon har jag ju bara två lektioner och slutar halv 2. Värte! Första är iofs prov och andra blir bokredovisning, men det ska gå bra det också.

Pappa är påväg hem från Norge nu, och för en liten stund sen ringde han mig från flygplatsen:

Pappa: Hej.
Jag: Hej.
Pappa: Jag är på flygplatsen nu och undrar om du vill ha något från taxfree?
Jag: *förvånad* Eh, va, ja, vad som helst eller vadå? :O
Pappa: Ja, eller inte sprit då men annars ja.
Jag: Ehm ja, typ någon parfym eller så. Typ Lola från Marc Jacobs.
Pappa: Okej, jag ska kolla om den finns, ringer om en stund.

*en stund senare*

Jag: Hej
Pappa: Den fanns inte och jag hann inte ringa och fråga om någon annan så jag köpte godis istället.
Jag: Meh, tråkigt.

Notera att det är mycket ovanligt att pappa ringer och frågar om jag vill ha något från taxfree. Attans att parfymen inte fanns och att han inte hann mer, aja, godis funkar väl det med. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: