SKRIVET: 2011-03-08, kl 23:10:06 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Inte så mycket till spännande hemlis.

Måste bara skratta åt mig själv när jag skrev det där med hemlisen.
Det jag har gjort är att jag har färgat håret, åt det röda hållet. Grejen var den att det såg ut på paketet att jag skulle se ut som en lite blekare kopia av Rihanna. Men icke!
Eftersom jag har så mörkt hår så bet det inte som väntat. Har snarare brunt hår med ton av rött.
Men jag ska pusha det längre sen, lite rödare vill jag ha det :D

Semmeldagen idag också till råga på allt, men eftersom jag inte är ett så stort fan av grädde så äter jag inga. Det blev fryspizza framför svampbob-fyrkant hemma hos Anton istället. Duger för mig! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: