SKRIVET: 2011-03-26, kl 22:12:56 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Lördag idag alltså.

Så himla gott med popcorn! Måste bara säga det. Vi svängde förbi statoil påvägen hem och köpte popcorn. Så nu sitter jag här med en skål nypoppade popcorn med smörsmak, mums! :)
Idag har jag övningskört en massor, blev ända bort till vällingby. Men när vi skulle åka hemåt så fick jag motorstopp med en korsning, med bilar bakom mig dessutom. Lagomt kul sådär.

Igår var jag hemma hos Anton och vi satt som sagt inne hela kvällen och bara va. Vi käkade middag och sådär och sen runt halv 10 på kvällen så gjorde vi våfflor, gott!
Sen satt han och spelade ett tag och då satte jag mig i soffan och kollade på en pokémon film, tyckte det var riktigt nostalgiskt och mysigt, haha! :D

Och eftersom jag har en viss förkärlek till tecknade filmer så ska jag snart se Trassel, ville faktiskt se den på bio men någon värdighet måste man ju ha. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: