SKRIVET: 2011-03-29, kl 22:57:42 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Nytt på hudvårdshyllan

 

Har börjat få konstig och oren hy på sistone, vilket kan bero på att jag inte har skubbat ansiktet på jag vet inte hur länge. Men igår kväll tröttnade jag och bestämde att det var dags att ta tag i saken. Så det blev inköp av ordentlig hudvård idag. Har alltid gillat Visibly Clear, och dem hade någon ny variant så jag provade den.

 

Och jag älskar den, allra mest för att scrubbcremen har härlig stora korn i sig. Har verkligen saknat känslan av nyscrubbat ansikte. Dessutom så valde jag "stress control" just för att jag har varit väldigt stressad på sistone, iofs så är jag en allmänt stressad människa, men iallafall. Vet inte om det gör någon skillnad gällande vad den heter, men man kan ju hoppas. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: