SKRIVET: 2011-03-23, kl 22:08:50 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Pinsamt!

Nu är jag äntligen hemma från stan. Filmen var jättebra och levde upp till mina förväntningar, förutom att folk var som galna.. Helt seriöst, tjejerna som satt där inne skrek i princip från början till slut. Till och med när det var bioreklam så skrek dem. Bara så sjukt pinsamt + att det förstörde för oss andra som faktiskt var intresserade av att verkligen se filmen. Och inte fick vi någon ersättning när vi gick och klagade heller. SUCK!

Men förutom detta så är Justin Bieber typ min nya idol. Så himla coolt att han är 1 år yngre än vad jag är och redan är världskänd. Snacka om en "one in a million"!

Men jag är sjukt trött just nu och börjar sjuuukt tidigt imorrn så det blir sängen nu för min del. Önskar att jag hade tagit några bilder från idag, men så blev det inte.

Godnatt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: