SKRIVET: 2011-03-28, kl 23:26:45 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Shit va trött man kan vara.

Vaknade imorse och insåg att det var 10 min kvar till jag skulle gå, faaan. Det blev alltså superhetsigt imorse, jag orkade inte ens välja kläder utan tog det som låg närmast, hetsdrack ett glas blåbärssoppa och hetsplattade mitt hår. Sov typ fortfarande när jag kom till musiken. Började piggna till först efter lunch.

Hur som helst, idag hade jag utvecklingssamtal. Egentligen skulle det varit på onsdag men min mentor försökte lägga dem flesta idag så vi skulle vara lediga på onsdag. Så då slipper jag passa någon speciell tid på onsdag, yay! :D
Efter så övningskörde jag hem till Anton. Alltså, det är något speciellt med att övningsköra. Det är typ helt stört roligt, min nya hobby nästan. :D

Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig i sängen tillsammans med engelskaboken.
NattiNatti. :)


aqve

svar; hej carroo! :D

ja de klart jag kan göra ett inlägg om hur jag sminkar mig, hehe det gör jag om några dagar eller så! =) aha, men jag kanske har samma nummer nu, ingen aning nu har jag iallafall 0720373322! skulle va superkul att ses, vi har ju alltid så kul tillsammans =) <3



PUBLICERAT: 2011-03-29, 10:26:31 | URL: http://aqve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: