SKRIVET: 2011-03-12, kl 15:17:14 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Solbrillor på!

Nu är jag tillbaka igen! Torsdagar är dagen från helvetet när det gäller mitt schema så när jag kom hem var det inget tal om att blogga. Och igår, fredag, så var jag bara hemma hos Anton och hade trevligt. :)

Har nyligen varit ute och övningskört. För första gången på "ritkig" väg faktiskt. Det gick bra tyckte jag väl och framförallt, det var superkul! Typiskt bara att det är så mycket människor ute nu när det är bra väder, fick inte köra så länge :(.
Men man ska inte klaga på vädret nu när det äntligen börjar gå mot varmare tider. Har använt mina solbrillor i 3 dagar nu. Wiho! :D

Ikväll ska jag iväg på brainstormarkväll med tjejerna. Vi planerar att åka utomlands tillsammans i 3.an eller efter studenten så vi ska planera lite smått idag. :)

Ha en trevlig dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: