SKRIVET: 2011-03-06, kl 15:40:08 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Sorry för dåligt bloggande.

Förlåt för det dåliga bloggandet dem senaste dagarna, eller åtminstone under tiden jag var i fjällen. Men jag kände för det första att jag inte hade så mycket att skriva om och sen för det andra så var jag alltid helt slut när jag kom in efter en heeel dags skidåkning.

Men nu är jag hemma igen, eller rättare sagt så kom jag hem igår runt halv 4 på eftermiddagen. Nu sitter jag hemma hos Anton. Han ligger och sover, sötis han är :D

Imorrn är det skola igen, känns sådär alltså. Har en stor inlämning i naturkunskapen som inte är klar till typ fredag + att jag skulle ha läst en massa sidor i världens jobbigaste svenskabok + att jag ska läsa engelskaboken.
Skolan is killing!

Nu ska jag gå och pussa lite på min pojkvän. Hare gott! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: