SKRIVET: 2011-03-29, kl 21:02:00 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Tisdag 29/3

Dagen har väl varit som tisdagar brukar i guess. Kom lite sent till företagseknomin imorse, och gissa vad klassen sitter och tittar på med läraren? Laserturken och Anagina videor, haha! Iofs sig var det för att visa hur dem har typ "marknadsfört" sig genom att lägga upp videor på youtube, men rätt kul ändå.

Efter skolan drog jag hem till Anton. Dock han vi inte göra så mycket innan hans mamma kom instormande och sa att det skulle vara visning om typ 2,5 timmar. Så vi fick snällt avbryta vårat filmtittande och börja städa. Ca en halvtimme innan visningen skulle äga rum så gick vi och käkade middag på nån thairesturang i veddesta centrum.

Imorgon är jag ledig eftersom det är samtalsdag i skolan. Dagen spenderar jag med Anton skulle jag tro om inget annat kommer upp. Haha, känns som att jag alltid säger att jag är med Anton, fett tråkigt. :P

Läsning innan läggdags står på schemat nu. See ya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: