SKRIVET: 2011-03-24, kl 19:56:16 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Torsdag

Hej allihopa!
Torsdag idag alltså, och som alltid så tänker jag berätta att det inte är min favoritdag. 8.20 - 16.45 är ingen höjdare precis!
Men jag har tagit mig igenom dagen, dock var näst sista lektionen prov men det gick väl bra tyckte jag.
Under musiklektionen så fick jag sms-avi från posten att min HM-beställning fanns att hämta, wiie :D ! Och eftersom att The Phone House ligger mittemot Hemköp (där jag hämtade paketet) så hämtade jag min mobil på samma gång. Den funkar finemang nu, lite små saker som var ändrade upptäckte jag så dem har väl uppdaterat programvaran också. :)

Så nu är Carro en lycklig chey!


sofiapoulsen

är halsbandet från H&M? isf måste jag köpa det.. typ NU.



PUBLICERAT: 2011-04-01, 22:42:26 | URL: http://spoulsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: