SKRIVET: 2011-05-31, kl 23:39:08 | PUBLICERAT I: The Life By Caroline

Det är snart över!

Snart, väldigt snart har ännu ett skolår gått. Och efter sommaren är det jag som provar studentmössa!

Verkligen sjukt avis på alla som ska studenten! Alla 3.orna sprang runt i sina mössor idag i skolan och jag ville verkligen vara en av dem. Bara ett år kvar!

Idag slutade skolan vid lunch eftersom 3.orna skulle ha student-lunch. Så jag sprang hem och käkade och sen vidare till jobbet. Var kvar där runt halv 8 och nu sitter jag här färdig att gå och lägga mig.

Från och med idag är man iallafall ledig. Onsdag-Måndag, inte dåligt!
Men imorrn blir det jobb igen.

Nu ska jag sätta på Red Riding Hood och lägga mig i sängen. Au revoir!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: